.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شکایت 8 عضو شورای شهر از یک خبرنگار

شمال نیوز: عضو شورای شهر تالش: آقای سبزی نباید کاسه داغ تر از آش در بیاید! به آقای سبزی چه ربطی دارد!؟ شهردار در خصوص ماده 73 پاسخگو نیست، ما نیز دیدیم که مردم به ما اعتراض کردند و رفتیم شکواییه تنظیم نمودیم!

پس از کش و قوس های فراوان در خصوص عزل شهردار تالش و ماجرای پیچیده وارد شدن ایرادات از سوی هیات تطبیق به مصوبه طرح سوال از شهردار تالش، فضای رسانه ای نیز در شهرستان ملتهب شد، حال اما گفته می شود در اقدامی جدید و عجیب 8 عضو شورای شهر تالش از بهرام سبزی، مدیرمسئول و صاحب امتیاز صریح خبر شکایت نموده اند.

بر اساس آنچه که در کانال خبر صریح خبر نیز آمده است، در این نامه به دلایل ایجاد التهاب در جامعه، تشویش اذهان ، ایجاد انحراف فکری ، اهانت ، نشر اخبار غیر واقع، فریب افکار، توهین، اقدامات غیر قانونی این شکایت مطرح شده است. قابل تامل آنکه در کانال صریح خبر تاکید شده "صریح خبر از شخص محمد پور حمایت نمی کند و صرفا اصرار بر اجرای قانون دارد، عدم اجرای قانون بدعت بدی خواهد بود که همیشه میشود به این بدعت استناد کرد."

در همین راستا و برای پیگیری هرچه بیشتر موضوع، وانوایی عضو شورای شهر تالش در گفتگو با خبرنگار خزرآنلاین با تایید خبر شکایت 8 تن از اعضای شورای شهر تالش از مدیرمسئول و صاحب امتیاز صریح خبر، گفت: بنده هنوز این نامه را امضا نکرده ام و باید بروم و ببینم که چه متنی نوشته شده است.

وی در خصوص اینکه آیا تعداد 8 عضو شورا از این خبرنگار شکایت کرده اند، گفت: بله، 8 نفر این شکایت را صورت داده اند.

وانوایی در خصوص علل طرح این شکایت اظهار داشت: تشویش اذهان عمومی، این یک پرسش و پاسخ میان شورا و شهردار بوده که ایشان با ایجاد یک کمپین دخالت کرده اند و این موضوع ربطی به ایشان نداشته است. مورد دیگر اهانت و توهین به اعضای شورا و نشر مکاتبات محرمانه اداری در شبکه مجازی بوده است، ایشان پای خود را فراتر گذاشته است و ما نیز تذکر دادیم، اما کوتاه نیامدند و ما نیز به دادستان اعلام کردیم که موضوع رسیدگی شود. ایشان یک مقدار زیاده روی کرده اند، ما مخالف رسانه نیستیم اما الفاظ رکیک و توهین آمیز خوب نیست!

عضو شورای شهر تالش در بخش دیگری از این گفتگو اذعان داشت: آقای سبزی نباید کاسه داغ تر از آش در بیاید! به آقای سبزی چه ربطی دارد!؟ شهردار در خصوص ماده 73 پاسخگو نیست، ما نیز دیدیم که مردم به ما اعتراض کردند و رفتیم شکواییه تنظیم نمودیم.

وانوایی در خصوص انتشار نامه ای بابت عدم حضور محمدپور، شهردار تالش در جلسه شورا گفت: 24 ساعت قبل مجموعه شورا مصوب نمود که شهردار در جلسه شورا حاضر شود و این نامه به اعضای شورا و شهردار ابلاغ شد، حدود 10 ساعت قبل از جلسه رئیس شورا نامه ای خطاب به شهردار میزند که شما حق شرکت در جلسه را ندارید، این تخلف رئیس شوراست و اعضای شورا از این نامه خبرنداشتند. طبق قانون نیز اگر شهردار در جلسه شورا حضور نداشته باشد استنکاف محسوب می شود، حال آقای شهردار می گوید به بنده چنین نامه ای زده شده، این را باید رئیس شورا پاسخگو شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.234 seconds.